Leapşa de la Lavinnia (1)


Haideţi să vedem ce leapşa am preluat de la Lavi (sper ca nu te superi că-ţi zic aşa)… Sunteţi curioşi ce răspunsuri şi ce întrebări sunt? Hadeţi să începem:

Vreau să văd cine are răbdare !!!
Pregăteşte’te pentru că urmează o

— DITAMAI LEAPŞA ! —

1. Ce speli prima dată la duş?
Faţa

2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Helancă? Hmm… cred că negru (să nu credeţi că sunt emo).

3. Îţi place cafeaua?
Da.

5. Cum te simţi acum?
Energic.

6. Care e ultima literă din numele persoanei de care esti îndrăgostit/ă?
A (te face curios, nu?)

7. Care e ultimul vis pe care l’ai avut?
Păi să vedem… Visam că ziua următoare voi merge la şcoală şi mă voi plictisi… cred… defapt nu mai ştiu exact, dar tot de şcoală e vorba.

8. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Păi cred că da… Vrei să încerc?

9. De ce ai o poftă puternică acum?
De vlogărit, dar păcat că nu am o cameră video (momentan)…

10. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varză”?
Păi la mă gândesc la tot felul de persoane care sunt caracteristice ale acelui cuvânt.

11. Ai numărat vreodată până la 1000?
Nici când mă plictisesc nu vreau să fac asta. Deci, nu!

12. Muşti sau lingi îngheţata?
Ambele, dar mai mult o ling.

13. Foloseşti emoticoane?
Da , dar nu întotdeauna.

14. Câte dormitoare are casa ta?
1 dormitor, 2 camere (dintre care una numai a mea) şi mă rog întrebarea era decât pentru dormitoare…

15. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Nu

16. Îti place brânza?
Da… feta.

17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/ă?
Lil Wayne – Mirror ft. Bruno Mars

18. Câte ţări ai vizitat?
Păi nu am vizitat nici o ţară.

19. Sunt părinţii tai stricţi?
Ehh.. îi mai apucă câteodată .

20. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Nu aş vrea. (PS: Mie cam teamă)

21. Ai lua masa cu George W. Bush?
Nu.. De unde ţi-a mai venit şi asta?

22. E ceva strălucitor în camera ta?
Păi da.. semnele de marca Post-it.

23. Închiriezi filme?
Nu. (Am TV şi Net pentru asta)

24. Unde vei merge sâmbată seara?
Nu ştiu … în pat?

25. Ouă albe sau maro?
Albe.. Maro? Cum adică? Există aşa ceva?

26. Îţi place muzica?
O ador. Acum depinde şi de genul muzical la care te referi.

27. Ai mers cu trenul?
Da. (Când eram mic)

28. Ce zi a săptămânii e?
Marţi.

29. Ce ai mâncat la prânz?
Încă nu am luat prânzul.

30. Ce face mâine prietena ta cea mai bună?
Nu am o ”prietenă cea mai bună” .

31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Nu

32. Ce crezi despre Yankees?
Ce vrea să fie aia?

33. Ai părul ondulat?
Nu…

34.Când ai plâns ultima dată?
Când am fost la control la ochi şi mi-au pus nişte picături în ochi.

35. Ai intrat vreodată într’un zid?
Se poate?

36. Anotimpul preferat?
Vara (şi puţin iarna)

37. Adormi cu televizorul deschis?
Nici gând. Îl programez şi se stinge el 😉

38. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Hmm… pot încerca dacă e.

39. Crezi că eşti batrân/ă?
Nu (decât puţin…)

40. Ţi’e frică de întuneric?
NU

41. Îţi place viaţa ta momentan?
Păi c-am plictisitoare ce să zic…

42. Baţi în lemn?
Depinde

43. Ai o vedere bună?
Păi da, dar puţin dioptriile scăzute la ochiul stâng. DECI OCHELARII or să fie povara mea pe timp de 6 luni. 😦

44. Poţi să faci hula hoop?
Nu îmi iese…
(PS: hula hoop înseamnă învârtirea cercurilor în jurul corpului)

45. Unde sunt părinţii tăi?
Mama aici acasă, iar tata la el acasă. (PS: Sunt divorţaţi)

46. Ai fost vreodată sarutat/ă în lift?
NU.

47. Care e următorul CD pe care îl vei cumpăra?
Habar n-am.

48. Ai intrat într’o încăpere pe fereastră vreodată?
Nu.

49. Ce ai cumpărat ultima dată?
Păi un sandwich. (şi nu, nu sunt obez)

50. Cât de des vorbeşti la telefon?
Zilnic, dar nu foarte mult.

51. Eşti într’o relaţie complicată?
Te referi la relationship?… Neah…

52. Ai pus piedică cuiva vreodată?
Da. Întrebarea e Cine nu a pus?:|

53. Foloseşti beţişoare chinezesti?
Nu … ce sunt în China?:|

54. Ierţi prea mult?
Da .. şi cred că nu voi mai ierta atât de mult.

55. Deţii o armă?
Nu. (Poate pe viitor)

56. Ai fost vreodată într’un castel?
Nu.

57. Îţi place părul tău?

Uneori da, uneori nu.

58. Îţi place de tine?
Nu …

59. Eşti mai apropiat/ă de mami sau de tati?
De mama.

60. Ţi’a plăcut leapşa asta ?!
Da.. interesantă… am să mai preiau şi altele pe viitor. 😉

Lasă un răspuns

