Desene ale copilăriei…


Nu cred că poate uita nimeni acele desene care le-a ocupat copilăria. Eu şi astăzi îmi mai aduc aminte de aceste desene cu mult drag şi sper că şi voi. Dacă sunteţi de vârsta mea sau cel puţin aproximativ, înseamnă că aţi apucat desenele care le-am apucat şi eu la vârstele mici. Majoritate lor fiind făcute de Hanna-Barbera precum Tom and Jerry, Cow and Chicken sau altele. Atunci CN (CartoonNetwork) chiar avea nişte desene excepţionale care s-au bucurat de succes în toată lumea, nu numai în Romania. Haideţi să vă prezint câteva din desenele copilăriei mele:

Tom & Jerry.

Un desen care încă de la vârsta de vreo 3 ani m-a pasionat. Imaginaţia Hanna-Barbera este incredibilă şi sincer aş vrea şi eu să fac un asemenea desen reuşit. Ca o mică descriere pot spune că Tom (motanul) dorea în majoritate episoadelor să-l prindă pe Jerry (şoricelul zbanghiu), fiincă (să fim sinceri), Jerry îi facea zile fripte. Printre altele mai recent s-au creat şi filme, dar parcă tot clasicul este mai bun. Primul episod apărând încă din 1945. Creat de William Hanna si Joseph Barbera, si produs de Fred Quimby s-a bucurat de un succes fascinant. Jerry era personajul meu preferat. În unele episoade îmi aduc aminte că era ajutat de un câine, care il bâtea pe Tom dacă îl deranja pe şoricelul zbanghiu(Jerry).. Acest desen îl urmăresc şi în ziua de azi, dar nu precum la aceea vârstă.

Laboratorul lui Dexter.

Dexter era un mic geniu care făcea diverse experimente în propriul laborator secret. Dar într-o zi, sora lui, Dee Dee, a intrat în laborator şi a început să distrugă totul. Şi cam asa se întâmplă în majoritate episoadelor din câte ştiu. Dee Dee întrebând mereu “What does this button do?”, iar răspunsul fiind imediat după ce apasă butonul.

  Ed, Edd & Eddy.

  Desenul în care pur şi simplu nu mă puteai ridica din pat pentru orice altceva. Haideţi să-i prezint putin: Ed fiind tipul puternic, dar în acelaş timp foarte prost. Avea o surioară foarte enervantă si surioara respectivă avea o prietenă care a vea o scândură. Îmi amintesc cu drag această secvenţă:
  

                                                                                                Ed era tipul tocilar, iar Eddy şmecheraşul.

Aceste desene şi multe altele mai pot fi vizionate acum pe canalul de televiziune Boomerang. Dacă vă mai aminţi alte desene superbe ale copilărie voastre lăsa-ţile ca comentariu.

2 comentarii la “Desene ale copilăriei…

  1. calycool spune:

    sau mai pot fi vzionate si pe site-uri de ex:http://www.desene-animate-online.net/
    sunt vreo 100 de episoae de fiecare desen;)

Lasă un răspuns

