A.C.T.A


Ce? V-aţi săturat să auziţi de acest tratat? Dacă răspunsul tău e DA, află că si eu m-am săturat. Dacă răspunsul tău e NU află că dacă acest tratat se va aplica, tu vei fi un internaut sărac sau poate chiar vei ajunge după grati. Nu doresc să ajung acolo pentru simplul fapt că am „share-uit” un mp3 pe messenger şi nu doresc la nimeni acest lucru. De ce ei îşi doresc acest lucru? Cu ce ne va ajuta pe noi ca internauţi şi ca cetăţeni în primul rând? Sunt întrebări care mă apasă şi nu vreau să cred că răspunsul la aceste întrebări este: EI VOR PUTEREA BANULUI, IAR PE NOI NU NE AJUTĂ DELOC dar ÎN SCHIMB NE AFECTEAZĂ. Ca o primă fază A.C.T.A vrea să nu mai existe piraterie şi contrafaceri. Buun… până aici toate bune, dar se pare că lucrurile nu stau exact aşa.  După cum ştim PUTEREA a României de azi nu mai este dorită la conducere. Dar ea (puterea) ia decizii în secret pe care cu siguranţă nu le înţeleg. Dacă eu postez pe YouTube un videoclip în care să zicem vreau să îmi arât îndemânarea în a bea beri şi pe fundal se aude o muzică de la PussycatDolls (dau şi eu un ex. …), după ei înseamnă că aceasta este o contraafacere, iar providerul meu de internet imi ia accesul la internet sau în cel mai rău caz ajung după grati. Whaaaat? 😐 Vouă vi se pare normal ? Că mie nu… Deci stai puţin … Am zis că mă filmez consumând bere. Să zicem că pe sticla berei scrie BORSEC (pardon asta-i apă minerală) scrie BECKS (asta-i bere, nu?) şi apare asta în cadru.. eu primesc din nou un motiv de a fi după grati sau de a plăti o amendă usturătoare sau de a mi se lua netul. Şi din nou pun întrebarea WHAAAAT? 😐 sau mai bine zis WHY??? DE UNDE PÂNĂ UNDE? Dacă nici voi nu sunteţi de acord cu acest tratat vă rog semnaţi petiţia aceasta-> http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/?fp . Faceţi ca mai multă lume să afle de acest tratat şi să ieşim în stradă, să ne împotrivim! Pentru că ne susţinem dreptul liber la exprimare şi în primul rând la libertate. Vă mulţumec că aţi citit ce am scris şi aş vrea să vă mai dau un video din partea comunităţii CM (CreativeMonkeyz) care vorbeşte despre acest tratat şi cum ne afectează el:

RObotziSpActa from CreativeMonkeyz on Vimeo.

2 comentarii la “A.C.T.A

  1. calycool spune:

    asa frate!suntem milioane de sustinatori,trebuie sa distribuim mai departe chestiile astea…

  2. calycool spune:

    doamne fereste sa se aplice acta…

Lasă un răspuns

